У час науково – технічного прогресу й переходу до нового змісту освіти помітно зростає роль експерименту в навчанні фізики в школі. Система демонстраційних, фронтальних і домашніх дослідів, експериментальних задач, фронтальних лабораторних робіт та фізичного практикуму сприяє глибшому й усебічному засвоєнню програмового матеріалу, допомагає учням ознайомитися з принципами вимірювання фізичних величин, оволодіти способами і технікою вимірювань, а також методами аналізу похибок.
Вивчення системи роботи вчителя української мови та літератури Лисогор Ірини Павлівни
проводилося у період з 25.09.2015року по 13.11. 2015 року директором школи Шаровим Ю.М., заступником директора з навчально-виховної роботи Лисогор Т.В., заступником директора з виховної роботи Хоменко І.М., вчителем англійської мови Фесенко Г.Д., вчителем української мови та літератури Пелипенко В.П. (підстава: « Про вивчення системи роботи вчителя Лисогор І.П. та стану викладання української мови та літератури», річний план школи).
Вчитель вивчає за різними джерелами досягнення педагогічної науки і практики. Намагається вдосконалювати традиційну методику викладання. За необхідності шукає нові форми і методи організації занять з учнями. Розширює знання зі свого предмета, зростання її педагогічної майстерності не обмежується лише потребами сьогоднішнього дня.
Спостереження на уроках показали, що вчитель сумлінно готується до них, має власні напрацювання у поурочному плануванні та раціонально використовує досвід роботи колег з району. Це дає можливість постійно координувати навчальний процес у кожному класі, дозволяє гнучкіше розподіляти навчальний матеріал, обирати оптимальні форми та методи навчання.